Ögon för dig.

nya glasögon

Bloggen, blir lidande i väntan på nya glasögon..

Har varit till ögonoptikern och kollat min syn, mina läsglasögon var katastrof, så jag har lämnat in dem för nya glas i dem och behåller de gamla bågarna. det intressanta var att optikern föreslog de gamla progressiva glasögonen jag hade 2017, som alternativ, till de jag har idag! De är starkare styrka på..

Glasögonadress?

Tyvärr har jag ingen nuvarande, adress för mina Raybanglasögon. Här kastas det i princip ingenting, så det känns uteslutet. Tja. får väl vänta och se vad vårstädningen lockar fram? Allt som inte är stulet kommer tillbaka, brukar ju stämma i de flesta fall.

Ögon för Dig!

Hoppas verkligen att det går snabbt, med leveransen av de nys superglasen, Jag har ju nämligen ögon för Dig ( o mig) för bloggen och det som publiceras här. Vill ju så gärna tro att det är fler än jag som läser den ( ha, ha, galghumor o ironi). Mina ögon är tydligen beroende av läsglasögon, märker det nu ännu mer, när de är på ”renovering” Risk för färre publiceringar?