Känns bättre nu…

Idag ska jag ta blodprov inför kontrastvätska på röntgen. Känns faktiskt bättre nu. Att ha fått, kontroll inom överskådlig tid. Försöker tänka, att det jag inte kan påverka, släpper jag. Svårt..

Väntan..

Nu är det dags för mig ,att göra en förändring, Så länge stått still och stampat och inte orkat gå vidare i mitt liv.

Medan jag inte vet vilken riktning livet mig bär,
så tar jag en paus från de flesta måsten,
istället nu börjat, med projekt och idéer som jag,
tidigare lämnat åt sitt öde..

Några påbörjade projekt

  • Börjat lära mig Twitter, jättekul.
  • Samlar dikter från förr och nu.
  • Lär mig blogga.
  • Lär mig design för hemsidan.
  • Skapat en Facebooksida
  • Köpt en enklare(?) Stickmaskin på Amzon..
  • Planera planering, känns som en bromskloss, fast jag vet att det i förlängningen är tvärtom

Jag bara kör…

Nu har jag minskat min lugnande medicin för hjärnan. Det har ökat min vakna tid, fått mer lust till livet, dvs mer energi. Mer drivkraft och motivation.

Ökar mitt självförtroende

Nyttjar min lust att skapa, och lära mig nya saker, fastän närminnet, emellanåt är en smärre katastrof, (LOL). Tack o lov är glädjen så stor att mitt dåliga självförtroende glöms bort.

change, förändring

”Ändra dina tankar och du ändrar din värld.#

Norman
Vincent Peale